1
Datan är skit dålig ! HJÄLP!
Postat av Johanssonn den 20 November 2009, 09:04
7 kommentarer · 148 träffar
Tjena !
Jag har en HP dator som det var problem med första gången jag skulle installera Farcry2
Cd läsaren kunde inte läsa av skivorna.
För när man hade satt in skivan i burkjäveln så tar det 4 minuter för att själva setupen kommer upp. vi provade det på våran XP data det kom upp direkt. och jag har Vista -.-'
Är mycket irriterad eftersom jag fick mit Cod MW2 igår.
Iaf , när skivan är i datan så låter cd läsaren konstigt , inte alls som den ska göra. Utan startar och slutar.
Spelet går inte att installera för att det kommer upp en varnings text "No AppID Configured"
och när det väll fungerar och setupen har kommit så långt att ja ska byta till CD 2 så säger den att den inte hittar program /E
och jag måste avsluta installationen.
Och blir tvingad att ladda hem hela spelet via steam.
Vad är felet ?
Snälla hjälp!
vad ska jag göra ?
Jag har en HP dator som det var problem med första gången jag skulle installera Farcry2
Cd läsaren kunde inte läsa av skivorna.
För när man hade satt in skivan i burkjäveln så tar det 4 minuter för att själva setupen kommer upp. vi provade det på våran XP data det kom upp direkt. och jag har Vista -.-'
Är mycket irriterad eftersom jag fick mit Cod MW2 igår.
Iaf , när skivan är i datan så låter cd läsaren konstigt , inte alls som den ska göra. Utan startar och slutar.
Spelet går inte att installera för att det kommer upp en varnings text "No AppID Configured"
och när det väll fungerar och setupen har kommit så långt att ja ska byta till CD 2 så säger den att den inte hittar program /E
och jag måste avsluta installationen.
Och blir tvingad att ladda hem hela spelet via steam.
Vad är felet ?
Snälla hjälp!
vad ska jag göra ?