Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Via Grande. trip?

Postat av kRONIFIED den 19 November 2009, 15:55
4 kommentarer · 145 träffar
hejsan fragbite.

Jag och mina kamrater planerar en roadtrip till helgen för att komma iväg från hålan vi är bosatta i.
Inspererade av Marshall och Ted från HIMYM så tänkte vi leta reda på sveriges bästa pizzeria och njuta av en pizza, för att sedan styra kosan hemmåt igen :)

drog iväg ett snabbt sms till 118100, de tipsade om Pizzeria Via Grande i Östersund.

Någon som kan konfirmera att detta r ett riktigt pangställe?
någon som har en pizzeria som är bättre? vill inte höra om eran "favoritpizzeria" bara för att ni alrdig smakat nå bättre. Jag vill att ni tipsar om ni verkligen känner på er att "Fan dehär kan nog vara den bästa pizzerian i sverige".

så har ni tankar som "Mmmh här finns den godaste pizzan jag smakat, men de lär ju finnas nått bättre ställe", tipsa inte då :)

vill bara höra om pizzerior somhar ett känt rykte för att vara just Sveriges bästa pizzeria!

kör hårt! :D

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..