Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mitt förhållande är i kaos

Postat av cyto den 18 November 2009, 20:14
20 kommentarer · 553 träffar
Jag förlängde min frenulum för någon dagar sen. Att låta bli att knulla är i vilket fall en bra åtgärd för mig tills såret har läkt klart men hon orkar inte vänta länge och gnäller dygnet runt, så jag funderar på att snitta henne med ett rakblad i muffen och frågar vänligt om hon kan tänka sig en körare. Psykbrud, saknar modersgestalt.

Jag är helt jävla sugen och får praktstånd av att tänka på analsex med min flickvän men hon gillar inte det! Hon måste inse att vi alla män gillar det. För oss är analen av tjejer ett könsorgan, på oss män är det något man bajsar med. Och tjejer kan ju inte bajsa, det vet vi alla sen länge.

Jag ville slicka henne igår för hennes skull. Åh, så kåt jag var och visslade tungt innan jag skulle slicka "Jag tycker du är jättesexig, kan inte hålla ögonen från din saftiga rumpa och jag längtar efter att få väga dina maffiga pattar med min kuk". Hon blev så sur att jag fick stor örfil. Hon tyckte det var otrevligt att säga så!

Hon får orgasm av att ha vibrerade dildo i käften, inte min kuk. Det gick flera veckor som jag har lovat att köpa en dildo till henne men jag hade inte råd, så hon köpte med sina egna pengar. Jag borde givetvis betalat för det, jag driver nämligen ingen välgörenhetsinrättning.

Runt åtta-tiden på morgonen, eller ja, några minuter efter jag går upp... och det är jag väldigt glad över, för det är förjävligt att försöka gå på toa med morgonstånd... Sedan skiftar den från att växa och krympa 1-10 gånger under dygnets lopp, och ibland får den komma också. Därför tappar jag lusten av sex.

Vårt förhållande är åt helvete! Hon är jättesur, jättearg vägrar prata med mig alls i senaste dagarna! Vad ska jag göra?

MVH cyto

Jag tror att du...

69 personer har röstat

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..