Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

datorn startar inte

Postat av wowul den 17 November 2009, 22:40
6 kommentarer · 32 träffar
hej

har nyligen fått lite problem med datorn. först startar den som vanligt men när jag kommer till precis innan där man loggar in där de står "Vänta..." (om man har en seg dator, min har aldrig stannat där förut). Så står de Vänta i 20 sekunder, skärmen blinkar till svart i ett par sekunder och jag kan se muspekaren. sen går den tillbaka till Vänta... och så vidare.

detta började för några dagar sen då jag märkte att de tog runt 1 minut innan "Vänta..." försvann. sen har de bara tagit längre och längre tid. ca 15 min senaste gången den ens ville gå igång.
Nu har den stått i 40 min och inget har hänt.

Jag har inte installerat något speciellt på senaste tiden eller gjort några andra ändringar.

Jag bytte moderkort för 2 månader sen och i ca 1 månad nu har de stått att mitt operativsystem(vista home premium) kan vara förfalskat.

det är de ända jag kan komma på och de är inte ens något som hänt nyligen.

tackasam för lite hjälp om vad som kan orsaka det här.
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..