1
Tjej tips
Postat av Jag har ett liv den 13 Januari 2005, 19:26
389 kommentarer · 255 träffar
Tjena.
Jo, det är såhär att det är en tjej i min klass som jag tycker om. Ska nog träffa henne till helgen och hade då tänkt se på "the grudge".
Har hört att skräckfilmer är bra att se på :)
Behöver dock lite andra tips på vad jag kan göra för att det ska gå bra :)
Skriver det här eftersom jag är väldigt blyg när det gäller tjejer.
Tack på förhand
/CharmöreN (stavning)
*EDIT*
Eftersom många ville att jag skulle berätta hur det gick så kan jag med en putande läpp säga att det tyvärr inte blev av. Vet inte riktigt varför egentligen. Är ju såklart lite ledsen eftersom jag verkligen gillar den här tjejen. Det pirrar i magen när jag tänker på henne. Men jag har tänkt på det och ska nog berätta för henne hur jag känner. Så att jag får reda på hur hon också känner.
Men ni får hålla tummarna att det blir något nästa helg.
Tack för mig. Kommer med update om något intressant händer.
Bara så ni vet så är jag 15.
Jo, det är såhär att det är en tjej i min klass som jag tycker om. Ska nog träffa henne till helgen och hade då tänkt se på "the grudge".
Har hört att skräckfilmer är bra att se på :)
Behöver dock lite andra tips på vad jag kan göra för att det ska gå bra :)
Skriver det här eftersom jag är väldigt blyg när det gäller tjejer.
Tack på förhand
/CharmöreN (stavning)
*EDIT*
Eftersom många ville att jag skulle berätta hur det gick så kan jag med en putande läpp säga att det tyvärr inte blev av. Vet inte riktigt varför egentligen. Är ju såklart lite ledsen eftersom jag verkligen gillar den här tjejen. Det pirrar i magen när jag tänker på henne. Men jag har tänkt på det och ska nog berätta för henne hur jag känner. Så att jag får reda på hur hon också känner.
Men ni får hålla tummarna att det blir något nästa helg.
Tack för mig. Kommer med update om något intressant händer.
Bara så ni vet så är jag 15.