Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

wow cs eller musiken?

Postat av lWlExxelent den 15 November 2009, 22:48
18 kommentarer · 155 träffar
Vet inte riktigt vad jag vill nu :P ska satsa iaf på något av de tre alternativen i topic :PPPPP hjälp mig! är redo att satsa pengar..

wow har en lvl 43 som högsta och funderar på att lära mig spela och köpa alla expansioner osv.. Negativt med wow är att kommer förlora mer av mitt sociala liv och kommer förmodligen bli sjuk rätt ofta som jag vart när jag spelade cs 24/7... Det kostar också med game card osv och expansioner.. sen energidryck för att hålla mig vaken i en TotC raid..

cs börja lira det seriöst igen istället för att lira bara på helgerna.. negativt med cs är nog liknande saker jag nämnde på om wow.. Kommer inte kosta så mycket förutom allt som ska förtäras under tiden jag lirar..

har lirat gitarr ett bra tag nu (akustisk 4 år och el-gitarr 1 år nu :P) Eftersom jag vet hur man hanterar en akustisk gitarr så vill jag nu lära mig el-gitarr! Tränar moll pentor mixolydiska skalor mm så fort jag får en gura i famnen :P negativt med gitarr är väll att jag kommer få blåsor på fingrarna och att jag kommer va rätt sur tills jag hittar ett band, det som behöver köpas in är väll några effekt pedaler och en reserv gitarr..

Så snälla fragbite! Hjälp mig med detta val i mitt liv! :D

asd

65 personer har röstat

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..