Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#25 Anton Melkersson, blev jätteförvånad när du skrev Sp3c, vi var bara 4 killer och ingen av de andra sitter här o hänger ;:O, försökte lista ut vilken flicka det var, men men :P, vad heter du i efternamn?
herregud hur fan kan du skämmas? det är ju så galet roligt att se hur folk gör bort sig men varför skäms du? jag hade roligt under den tiden jag såg på det iaf...
HAHAHHAAHHA HAR ALDRIG HAFT SÅ KUL. VÄCKTE NOG HELA STAN MED MITT GARV NÄR HAN SA ATT HAN KOM OCH HON TYP SA:
nej, nej, tänk på något äckligt.
han: neeej faan fitta, ja kommer nu, aaaaaaaaargh!
#14, finns inget att skämmas över? Man kollar på det man kollar, själv har jag bara 6an, så ibland händer det att jag ser på det, även om jag hatar det.
#72 Om du kollar på länken lite längre upp så visar dom hela samlaget det är inte klippt en enda gång. Däremot kan ju alkoholen och kamerorna ha spelat in lite i det hela. Han var väl lite nervös eftersom hela hans släkt kommer säkerligen kolla på serien.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
#0 NU borde du skämmas iaf.
han ; Nej då ser alla..
och samhället när du ändå är igång
har sett bilder å sånt inne från huset innan serien började och sånt :D hade fan inte bangat att va med i en sån tv serie :P
Sj då :D ?
ot: var det dom som chillade i poolen som k-nullade ?
lyssna på tiden 3.40, precis då han ska komma, ngn av de fjärtar då hahahha
Kom igen låt höra en diss om att vi är oskulder med.
nej, nej, tänk på något äckligt.
han: neeej faan fitta, ja kommer nu, aaaaaaaaargh!
HAHAHAHHA
Edi t; förlängd version här ; http://www.tv6.se/det-hettar-t ill-mellan-john-och-jackie
Så sött!
Komma snabbarN
#65, tänkte exakt på samma sak!
Snacka om hetbrud, säger grejer som "Jag är så jäääävla kååt" "Tänk på nåt äckligt, tänk på nåt hemskt" "Nejnej, lägg av kom inte"
Okej han lägger in den mest porrigaste av de båda "g-g-gillaru min kuk i dig?"