1
Svinkoppor
Postat av Oelergott den 15 November 2009, 20:29
16 kommentarer · 2 024 träffar
Jag har oturligt nog fått svinkoppor i ansiktet. Jag fick det genom att ett sår i ansiktet blev infekterat. Det blev infekterat för ca 1.5 vecka sedan. Nu har jag ganska många sår på högra kinden och lite på hakan. Jag fick mitt penicillin utskrivet igår. Jag ska äta 3 tabletter om dagen och än så länge har jag käkat 5 st, ska ta min sjätte snart.
Frågan är, har ni haft svinkoppor och isåfall vad använde ni för att få bort det? Hur lång tid tog det innan de försvan? osv osv
Edit : Tagit 7 tabletter nu och mina sår har börjat se lite mindre röda nu. De svider inte lika mycket längre, dock så kliar det lite mer. Fast hällre att det kliar väldigt lite än att det svider :) Tvättar händer och ansikte ca 2 ggr i timmen.
Frågan är, har ni haft svinkoppor och isåfall vad använde ni för att få bort det? Hur lång tid tog det innan de försvan? osv osv
Edit : Tagit 7 tabletter nu och mina sår har börjat se lite mindre röda nu. De svider inte lika mycket längre, dock så kliar det lite mer. Fast hällre att det kliar väldigt lite än att det svider :) Tvättar händer och ansikte ca 2 ggr i timmen.
har du haft svinkoppor
27 personer har röstat