Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp! Vattenkylaren La Av

Postat av Rave den 14 November 2009, 22:24
6 kommentarer · 126 träffar
Hallå där!

Satt & lirade wow så helt plötsligt började allting lagga ihop.
Kunde inte stänga ner någonting eftersom att jag inte kunde röra på musen, trycka på alt+f4 eller ens ctrl+alt+del.
Efter några sekunder så stängdes datorn av sig själv.

Provade starta datorn igen så kollade jag tempen & då var grafikkortet uppe i 115c och processorn uppe i 100c+, panik stängde ner datorn.

Öppnade sedan chassit och provade starta datorn igen och då ser jag att ingenting händer med vattnet, den rör inte på sig helt enkelt.

Jag har aldrig haft vattenkylning förut så jag kan i princip ingenting om något sånt.
Köpte den begagnad och den personen hade haft datorn i ca 6 månader och en annan person innan han som hade den i ett par månader så jag vet inte, det kanske har något med vätskan och göra?

Det är rätt så mycket luft i slangarna och innan allt sluta fungerna så var det en hel del luftbubblor.
Måste man fylla på med vätska eller kanske byta ut all vätska mot nytt?

Vattenkylaren som jag har heter Big Water 735, den använder sig utav UV Sensetive 500 cc vätska.

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..