Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tänkte inhandla

Postat av stilrent den 14 November 2009, 14:35
12 kommentarer · 380 träffar
God förmiddag, mina oumbärliga fragbitekollegor.

Hur står det till denna strålande dag? Förvisso strålar kanske inte solen utomhus, men vi får alla hoppas att vi mår strålande inombords, i våra hjärtan!

Nu till saken. Jag hade tänkt inhandla ett så kallat "Beer Pong"-bord. Jag har hittat ett på blocket vilket ser väldigt lovande och fint ut, men det är vid priset det spricker (2500:-). (Länk för er som är intresserade att titta: http://www.blocket.se/goteborg /Beerpongbord_24502039.htm?ca= 15&w=1&last=1 )

Har även övervägt andra alternativ, såsom att köpa ett pingisbord och såga itu, därav man kunnat få två stycken bord! Men det känns ändå relativt långsökt.

Har letat och letat på blocket, men utan resultat. Det jag nu letar efter är istället ett långt bord i trakterna runt Göteborg.

Läste på deras officiella hemsida att "turneringsborden" är dryga 234cm långa.

Kan ni på fragbite försöka hjälpa mig hitta ett bord runt Göteborgstrakten? Eller kanske komma på lite andra tips om hur jag själv kan göra ett? Alla förslag är uppskattade!

Och självklart, för att skapa en diskussion; Beer pong, ballt eller trams?

Tack på förhand!

Edit; Fragbite verkade inte vilja ta med hela min rubrik. Ber om ursäkt om ni anser detta vara en missledande topic.
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..