Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

cs 1.6 + w7 ... hjälp!

Postat av hundir den 14 November 2009, 14:27
12 kommentarer · 271 träffar
Hej! Har massa problem när det gäller windows 7 till counter-strike 1.6: Har sökt utan resultat.

1. När jag går in i cs så är det svarta kanter på höger och vänster sida. Sedan om jag väljer widescreen så blir bilden för avlång och gubbarna blir konstiga liksom suddigt. Har upplösning 1366 x 768 och det högsta i cs är typ 1280 x 720.
När jag spelade i vista funkade utmärkt. Har windows 7 home premium äkta. Har testat allt det där med -full, freq 75 osv. Har en 15.6 tum skärm. Har testat ändra kombatipelts skiten men funkar för helvete inte ändå jväla cp helvte HJÄLP F!!!!!!!

2. Detta problem är att ljudet blir konstigt i CS volymen liksom sänks när man skjuter så alla andra ljud försvinner skit irriterande. Har nyast drivrutinerna till ljudkortet men kan ändå inte fixa så det blir bra ljud i hörlurarna. I högtalarna med musik blir det prefa.

Spec_
AMD Athlon dual core x2 QL-65
Ati mobility radeon 1gb(1024 mb) 4650 HD
4GB DDR 3(?) kan vara ddr2

Den är en laptop hp pavilion 1224 eo

Som sagt detta funkade perfa i vista utan några konstigheter.

Tack på förhand! Alltså seriöst får damp på den här skiten har hållt på varje dag i 2 veckor har ominstallerat 4 ggr får inte skit helvetes cs skit att fan funka piss skit.

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..