Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Misshandlad på fest.

Postat av FETSOMFAN den 14 November 2009, 12:07
43 kommentarer · 178 träffar
Blev misshandlad på en fest av en kille som såg turk/kurd ut utan anledning. ÄR INTE RASIST MEN VI VA PÅ EN FÖRORT SÅ VISSTE INTE RIKTIGT OM DE SKULLE BIDRA NÅT KAN TA BORT OM DET ÖNSKAS.

Min kompis gick in i honom utan att de va meningen sen gick vi utan att tänka mer på de. Sen kmr han igen och slår in skulderbladet ganska hårt på mig 2 ggrsjälvklart frågar jag vad fan han sysslar me då innan jag hinner reagera kmr första slaget mot ögat sen mot tinningen sen mor andra ögat blev så pass paff att han gjorde de så märkte knappt ens va som hände. Sen gick han till min kompis och slog honom på solglasögonen så dom ramla av sen bara drog dom. Några andra kom fram till oss och sa att dom hade slagit folk hela kvällen och de va många vittnen och många offer.

Vi gick till några ledare lr va man ska kalla dom där ( va ingen privatfest ) dom fråga om vi ville anmäla men ingen av oss vågade för vi var rädda att dom skulle ge hämnd då (kalla oss fega men killen hade tydligt någon slags psykisk sjukdom adhd lr liknande). Killen och hans gäng blev utkastat och vi drog lite senare utan problem på hemvägen.

PS. Är ganska stor för min ålder så jag vet inte om han kände sig hotad eller vad?

Nu till de jag vill fråga. Er tycker ni vi skulle anmält? Skulle ni ha vart rädda för hämnd? Va skulle ni ha gjort i min sits?

43 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 43 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..