Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Formaterade, internet funkar ej

Postat av cytraindrink den 14 November 2009, 09:43
6 kommentarer · 286 träffar
Hej, nu har ännu ett problem uppstått som jag hoppas ni kan hjälpa mig med, igår när jag kom hem fick jag idén att formatera min dator.

Så jag tog skivan jag lånat av en kompis och körde in i datorn, allt funkade som det ska tills jag märkte att inte internet funkade då jag tillslut blev klar.

När jag trycker på internet så står det bara Arbeta offline, eller att jag ska fjärransluta. Och när jag går in på Nätverksanslutningar så finns bara 1394-anslutningen, vet inte vad det är för typ av anslutning men den fungerar inte heller.

Jag har kört skivan på kompisars datorer och internet har funkat direkt jag blev klar, vi båda bor i hyreshus och har samma internet, någonstans har jag mina orginalskivor men vet dock inte vars, ska leta upp dom senare annars vet jag inte vad.

Så, skivan har funkat för andra vilket betyder att skivan är felfri, men för mig funkar inte internet, verkar som att den inte kan hitta någon anslutning.

Så, vet ni vad problemet är?

tack på förhand, hoppas ni kan hjälpa mig :)
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..