Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kvinnofientliga skämt!

Postat av kurrensutt den 13 November 2009, 22:25
11 kommentarer · 1 547 träffar
Man får extra pluspoäng om man säger dessa skämt till sin morsa/syster/flickvän. Säg reaktioner om ni bryr er om FB :')

Kan ta fram min bästa;

På den Internationella kvinnojämlikhets mötet så gick en engelsk kvinna upp i talarstolen och sa;

Jag sa till min man att jag skulle sluta tvätta hans kläder. Första dagen så såg jag ingenting, andra dagen så såg jag ingenting. Tredje dagen så såg jag att han hade tvättat mina, barnens och hans egna kläder!

Applåder kom från publiken som en storm, detta var en stor framgång för alla jämlikhetskämpar!

Sen gick en amerikansk kvinna upp i talarstolen och sa;

Jag sa till min man att jag inte skulle städa längre. Första dagen så såg jag ingenting, andra dagen så såg jag ingenting. Tredje dagen så såg jag att han hade städat hela huset, till och med garaget!

Publiken såg detta som ett stort framsteg i jämlikheten mellan kvinnor och män, så detta möttes med applåder.

Sen gick en irländsk kvinna upp i talarstolen hon sa;

Jag sa till min man att jag inte skulle laga mat längre, första dagen så såg jag ingenting, andra dagen såg jag ingenting. Tredje dagen såg jag lite ur mitt vänsta öga. Han hade inte slagit lika hårt där.

Vilka grova skä'mt ska det vara?

53 personer har röstat

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..