1
Slå sönder saker
Postat av fruit_cake den 13 November 2009, 21:51
37 kommentarer · 188 träffar
Tjenare! Idag har varit en jävligt mysko dag för mig! Jag är på något slags CP humör då jag bara vill slå sönder saker. Jag har lyssnat på dödsmusik hela dagen och redan i skolan började det. Alla jag gått förbi som jag mer eller mindre hatar har jag fantiserat om att jag slår sönder deras ansikte på något sätt. När jag kom hem så drog jag igång CoD MW2 och så fort jag dog så blev jag fan helt CP och började så i tangentbordet, en gång dunkade jag in den i väggen och då tyckte jag att det börjar bli nog. Så jag stängde av skiten och tänkte att jag skulle lugna ner mig, annars har jag fan sönder datorn.
Efter det kollade jag lite på Family Guy och surfade lite för att lugna ner mig. Jag drog igång CS nyss för att köra lite DM och lyssna på musik, men det vara samma sak där, så fort jag dog så blev jag fan galen, och spawn-timen kändes som en evighet. Jag stängde av CS med för jag vill fan inte ha sönder datorn asså.
Jag har aldrig varit med om detta förut ... :S
Någon som har varit med om detta förut?
Någon som har tips på hur man kan lugna ner sig? Jag blir helt galen, jag vill bara slå sönder något/någon snarast.
Efter det kollade jag lite på Family Guy och surfade lite för att lugna ner mig. Jag drog igång CS nyss för att köra lite DM och lyssna på musik, men det vara samma sak där, så fort jag dog så blev jag fan galen, och spawn-timen kändes som en evighet. Jag stängde av CS med för jag vill fan inte ha sönder datorn asså.
Jag har aldrig varit med om detta förut ... :S
Någon som har varit med om detta förut?
Någon som har tips på hur man kan lugna ner sig? Jag blir helt galen, jag vill bara slå sönder något/någon snarast.