Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Farsan skrämmer mig...

Postat av ankus den 12 November 2009, 14:20
131 kommentarer · 232 träffar
Hej fragbite, idag ska jag vara allvarlig... jag satt och åt middag med min far igår för första gången på veckor. Vi sa inte så mycket, har ganska stel relation med honom. Jag skulle ta en gaffel potatismos, och råkade tappa den så att moset hamnade på golvet.
Farsan blev skitsur, började slå i luften och säga att han fan inte ville vara här, och att jag hade fem sekunder på mig att torka upp skiten. Jag gjorde det utan att protestera, eftersom jag visste vad det kunde leda till...

Senare samma kväll då jag lirade pcv så hörde jag ljudet av glas som krossades i vardagsrummet, och gick för att se vad som hände. Farsan hade slagit handen rakt igenom fönsterrutan av nån anledning, och skrek att "Fittan skulle passa sig". Jag låste in mig på rummet, och hörde honom härja runt i huset och slå sönder saker.

Idag då jag satt vid datorn och pratade i vent så smög han upp bakom mig och drog ner mig på golvet, sen gick han bara... WTF?

Jag börjar bli riktigt rädd för min far, vågar inte se honom i ögonen längre... Är det någon annan på fb som har haft det likadant? Tips?

131 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 131 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..