Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gymnasieval?

Postat av willenova94 den 11 November 2009, 23:32
19 kommentarer · 227 träffar
Tja FBare :]

Jahajahappjaja, då är det snart tid för att välja gymnasium. Jag är intresserad av datorer, så jag tänkte ganska starkt på NTI gymnasiet Elprogrammet datorinriktning. Men då idag på en rast så berättade en kompis att han skulle gå på ST eriks gymnasiet på elprogrammet för att bli elektriker, då så tänkte jag elektriker? Hmm det har jag aldrig tänkt på, och det verkar ganska kul faktiskt... Fast jag skulle nog vilja arbeta mer i vanliga hus och fixxa saker än att jobba i massa höghus som byggs osv, är det möjligt att jobba mera i vanliga hus?

Sååå svårt detta med gymnasieval. Jag har också tänkt på säkerhets gymnasiet för att bli polis.

Någon som har erfarenhet som gått på något elprogram eller säkerhetsgymnasium kanske? Är elteknik inriktning (för att bli elektriker) tråkigt? Förresten, någon som vet något annat bra elprogram-elteknik (elektriker) än ST erik? För jag vet inte riktigt om jag kan skaffa 205poäng(har hört att man behöver 205p för st erik). Låg på 185 förra året.

Seriösa svar tack. /Bjuder på stavfel
Föregående tråd
Nästa tråd

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 19 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..