Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

tangentbord HJÄLP

Postat av feganonym den 9 November 2009, 18:38
8 kommentarer · 143 träffar
Tjena alla fragbitare!
För drygt nån vecka sen så köpte jag ett nytt tangentbord för ca 300 kr, X7 G800 hette det.
BILD http://images.tradera.com/075/ 89082075_1.jpg
Idag när jag skulle gå in och prova vad counterstrike zero deleted scenes eller vad det heter är för något så märkte jag något konstigt. För jag hade tänkt att ändra lite saker i consolen som t.ex. fastswitch osv. Men då märkte jag att det inte gick att skriva! När jag skrev så blev bokstäverna dubbla. Så när jag skrev t.ex. "l" så blev det "kl" och när jag skrev "i" blev det "io" och när jag skrev "o" så blev det "io+" osv. är säker på att ni förstår grejen. Allt var helt fuckat.
"hmm.. kanske nån grej i det här spelet som gör det konstigt" tänkte jag.

Aja, jag drog ut och träffade nåra polare ett tag sen så kom jag hem igen. Och då när jag satte mig vid min kära dator och skulle spela lite så märkte jag att det här problemet var kvar! "Fan, vad ska jag göra nu då? Aja, provar väl att tvätta tangenterna då".

Så jag tog loss alla tangenterna och gav dom ett vattenbad. Sen så torkade jag dom med en handduk och satte tillbaka dom på sina platser igen.
Men problemet var kvar! Det var fortfarande likadant problem!

Vad ska jag göra då? Jo, jag gick och frågade min bror om vad felet kunde vara. Hans svar var att det kunde vara någon slags inställning. För att han kände igen det här problemet. Men det är troligtvis någon slags knappkombination som jag har kommit åt som har ändrat allting.
"Men det är ju inte likadant när jag kopplar in mitt gamla tangentbord ju." sa jag.
"Nej, men det kan vara för att ditt gamla tangentbord är så gammalt att det inte går att ställa in såna här saker på det eller nåt.. vet inte riktigt" fick jag till svar.

Så nu sitter jag här med mitt gamla tangentbord och skriver till er.. Snälla hjälp mig!
Vad ska jag göra? Är det någon som vet vad felet kan vara? =)

Tack på förhand och eventuella stavfel bjuder jag på såklart!

Disskussion: Är detta tangentbord prisvärt och vad ska jag göra nu för att komma till botten med detta problem?
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..