Hej fagbite!
Efter att ha läst i en kommentar att var 1000:e tråd så försvinner #1's post så var jag tvungen att kolla upp detta och detta påstående stämde ju.
Fick även idén att kolla vem som gjort tråd 1337 och vad den handlade om så sagt och gjort.
Jag skrev in 1337 i adressfältet och tryckte på enter där jag fick se att det var ingen mindre än kqwix som gjort tråd 1337! Credz till honom.
Vad jag även la märke till som ni snart kommer att bli varse var att JAG var besökare 13370 på den tråden. Är det möjligtvis så att jag är bäst i världen eller vad fan är det frågan om? :O
http://data.fuskbugg.se/skalma n01/----------------1337.JPG
Vad jag även la märke till när jag kollade om var 1000:e firstpost försvann var att på endast 2 dagar har det skapats över 1000 trådar och jag kan sätta mina vänstra arm ( för den högra är för värdefull HEHE!!!11oneoneone xD xP xD ) På att det bara är SKIT skrivet i de trådarna.
Så skärp er fragbite och ge fan i att göra onödiga trådar som den här :)
Ha en trevlig söndag och GO CHELSEA!
Allt du behöver är Intel Graphic Drivers (om du har Intel) Grafikdrivrutiner ljuddrivrutiner och drivrutiner till ditt moderkort är bra om du lyckas hitta det.