Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hur lång tid tar det innan hon drar?

Postat av VEMVARE!? den 6 November 2009, 02:20
15 kommentarer · 81 träffar
Det är så här att jag har en flickvän jag älskar över allt annat på denna jord. Varje gång hon ska göra något som hon tycker är kul så blir jag orolig. Detta eftersom att vi bor långt ifrån varandra och kan inte ses dygnet runt pga av våra studier, så det blir när det passar båda.

I alla fall, hennes kompisar i hennes nya skola vill att hon ska göra allt som inte har med mig inräknat(Skrev en tråd i frustration förut om det). I alla fall, jag är inte född igår, jag vet att jag kommer förlora henne på grund av avståndet.

Det som gör att jag oroar mig att det händer tidigare än vad jag vill är att det ska ske.En grabb i hennes skola vill att de ska gå salsa kurser(hon säger han är vän, men vilken kille går med en tjej för att lära sig salsa för att vara vänner?).

De kommer så klart ha jävligt roligt ofc det är ju syftet, och de kommer förmodligen göra det ofta, sen gå kanske på salsa klubb för att umgås mer privat.

Hur lång tid tror ni det tar? 1 månad max tror jag.

Ni som har varit i liknande situation kan ju berätta om det också ifall ni vill.
Föregående tråd
Nästa tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..