Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Här och nu.

Postat av .gEt den 5 November 2009, 19:45
18 kommentarer · 211 träffar
Jag har haft svåra mardrömmar när jag va liten. Fick en massa hjälp med allt från muslimska gamla kärringar till psykologer.

Jag pratade med en vän på jobbet som jag tycker borde vara med på fkn tv för de saker hon ser/hör/känner och där hon kan bevisa det. ( Tex när man frågar henne vad MIN största hemlighet är så vet hon den, och hon talar om den för dig )

Saker har hänt mig som egentligen går att förklara VÄLDIGT enkelt. Att jag känner folks närvaro, sett för andra gången i mitt liv en "människa" som det visades sig att det inte fanns någon där. Enligt polarna har jag alltid varit "mysko" när det gäller såna här saker men det är ingen som har lagt någon extra tanke då jag troligen har hållt allt för mig själv.

Detta här har trappats upp mer och mer på de senaste månaderna det känns som att hela mitt liv har förändrats, jag grubblar alldeles för mycket. Jag vill ha mer svar än någonsin.

Jag vet att detta är HELT fel forum att vända sig till då de flesta är oförstående och tar det hela med en klackspark, men jag vädjar till de som hör mitt rop på hjälp.

Finns det några forum där man tar upp detta, där man kan prata om dessa saker så jag kan lära mig mer. Min "vän" som jobbar på samma arbetsplats som mig är inte alltid tillgänglig.

Jag har testat att leta på google, men hittar mest oseriösa svar där bland annat en sierska hävdar att hon kan hitta borttappade saker men där hon skriver "lycka till" på slutet.

Personen i fråga kände sig fram och om man läser hennes stycke i sin helhet så ser man att hon gick från källare - garderob - mörk miljö - fönster med vita karmar.

Tack!

Oh! glömde bort att skriva. Om ni kommer ihåg den där "leken" där man hukade sig ner, tog djupa andetag sen reste sig snabbt, sen fick kompisen trycka hårt på bröstkorgen tills man svimmar?

Detta hände mig när jag va 11 år men polaren säger att jag hade ett EP-anfall. Och jag såg i svart/vitt min egen begravning med vissa människor jag inte kände igen, det visade sig vara döda släktingar då jag förklarade utförligt till föräldrarna hur dessa personer såg ut.

Den händelsen enligt min "synska" jobbkamrat var det som fick mig att komma i kontakt med den andra sidan (ännu mer)

Dela gärna med er av era upplevelser! Jag själv kommer kanske svara på frågor och liknande men kommer inte skriva händelser som har hänt mig då det är allt för många händelser, och så vill man inte bli idiotförklarad.

Tack än en gång.
Föregående tråd
Nästa tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..