Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sårade killar kolla hit?

Postat av Ali_da_cpl_pro den 4 November 2009, 00:38
30 kommentarer · 171 träffar
Har märkt under dom senaste dagarna när jag går i centrala stockholm, att allt mer killar ser sårade ut, och då kan man fråga sig vad kan detta bero på, är det för det är höst eller hade dom har blivit dumpade ?

Fick dra akut till en polare som hade gjort slut med sin tjej.. eller det var tjejen som gjorde slut. När jag kommer till han frågar han mig vad han ska göra?

Och jag kom inte direkt med några bra svar, för dom vet vem jag är och vad jag gör.. jag är inte den typen som är för förhållande, jag gillar att träffa nya tjejer och undersöka hur dom är som partner i sängen.

Undrar till ni som är sårade, varför är ni så depp? menar vad förväntar man sig under åren 18-25? Liksom inget seriöst. Det är bara leva livet och ha kul.

Jag har aldrig någonsin blivit sårad eller dumpad, men det kanske händer mig senare i livet då jag kanske vill ta något seriöst och får ett krossat hjärta.

Har ni någonsin blivit sårad? hur var det?
Ni som tycker detta är för känsligt, kan skicka pm så kan vi prata via där.. ska försöka hjälpa alla som verkligen behöver denna hjälpen.

Gillar inte att folk ska vara sårade eller depp på grund av en tjej när det snart är jul!

30 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar