Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Amxmod X

Postat av Nicke! den 11 Januari 2005, 20:07
6 kommentarer · 225 träffar
Hej på er där hemma! Behöver lite hjälp med Amxmod X. Jag har installerat det och det var inte problem. Har läst guiden "Amxmod For Dummies", och gjort precis som han sa. Har även läst andra forumtrådar och hittat sådana som har haft/har samma problem som mig, men har dessvärre inte hittat några bra svar :'(. Så klaga inte på att jag inte sökt.
Så, nu till problemet. Jag startar cs helt normalt (Notera, listen server, om nu det gör nån skillnad), och sen när jag ska lägga upp servern(trycker "new game", sen "start") och så laddar den i nån sekund, men sen så stänger cs ner till windows.... :S. Nån skrev en kommentar i en tidigare tråd om att man ska skriva ; tecknet nånstans i cfg'n eller nå sånt. Vet inte om det stämmner, men om det stämmer kan nån förklara vars?

Helst inga onödiga kommentarer. Tack på förhand. (klaga inte på mitt betyg i svenska :P)
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..