1
Hur kommer det sig att...
Postat av zaihtaM © den 31 Oktober 2009, 00:01
8 kommentarer · 132 träffar
Alla tjejer blir ihop med massa skitfula o mobbade äldre killar? 6 fjortisar i min klass är ihop eller har "strulat" med personer som är ca 3-5 år äldre. Alla dom här snubbarna har ofta inga vänner o ser ut som orcer ur sagan om ringen. Jag trodde att detta var ett udda fenomen i min stad, men efter lite forskningar så visade det sig att detta är vanligt överallt. Varför blir alla dessa översminkade "häftiga" fjortisar ihop med 3-5 år äldre orcer? Vad är det för jävla personer som vill bli ihop med personer som är tillräckligt unga för att kunna vara en lillasyster? Vissa skulle nog säga att jag är avundsjuk, och det stämmer lite då jag många gånger har fått mitt hjärta krossat pga äldre orcer. Men det är inte bara därför som jag tycker att detta är konstigt, för detta är väl fan inte normalt? Diskussion; Är detta vanligt där du bor? Vad tycker du om äldre orcer? _ENTERTANGENTEN HAR GÅTT SÖNDER, KAN EJ GÖRA STYCKESINDELNINGAR_
Äckligt med 12åringar som är ihop med 14-16 åringar, 14 åringar som är ihop med 17-18 åringar osv?
38 personer har röstat