Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Skumt problem:( Nokia N95

Postat av Manb0y den 30 Oktober 2009, 12:04
5 kommentarer · 180 träffar
Hejsan köpte en Nokia n95 för någon dag sedan, jag beställde efteråt ett kontant kort från tre och den är också låst till tre.

När jag stoppade in kontant kortet i mobilen så står det "Det gick inte att registrera SIM-kort, och jag får ingen mottagning.
Men ifall jag sätter i en kompis tre abonnemang i telefonen så funkar allt felfritt.

Ifall ja startar om telefonen igen och sätter i mitt kontant kort igen efter jag haft i ett abonnemang så får jag täckning och allt funkar bra i typ 1 timme, sen händer samma sak igen.

Jag ringde till tre support men de enda de sa var att den kan vara spärrad ifall det händer så med andra SIM-kort.

Men ifall jag stoppar i kontant kortet i en kompis mobil så funkar allt felfritt.

Så nu till frågan, vet någon vad felet är eller hänt för er också?
Skulle vara tacksam ifall ni kunde hjälp mig. Har också googlat men värkar inte ge någon större hjälp eftersom andra har inte samma problem.
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar