1
Vad ska jag väla?
Postat av Analblaster den 29 Oktober 2009, 21:24
11 kommentarer · 263 träffar
Tja!
Kort och koncist, jag har en födelsedagspresent som jag inte har tagit till godo.
Budgeten är nog upp till 5-6 k, beroende vad det är. Behöver och vill jag ha en dator kan jag nog få en för 10k.
Saker som jag har är kläder! Har massvis med kläder! Spara vill jag heller inte göra då jag redan har pengar så det räcker i aktier/fonder/baken.
Är det värt att köpa ny mobil? isåfall vilken? Har en relativt ny.. Jag tror inte jag vill ha en iPhone men det känns som att ingen annan mobil är i samma klass som iPhonen, då det säkerligen är den bästa?
Saker som jag funderar på:
Klocka
Ipod (eller någon annan Mp3)
Resa kanske?
Mobil
Vad mer kan man tänkas ha?
Kanske svårt för er att sätta er in...Menmen alltid värt ett försök!
För diskussion:
Kommer Djurgården piska kalmar på söndag?
Kort och koncist, jag har en födelsedagspresent som jag inte har tagit till godo.
Budgeten är nog upp till 5-6 k, beroende vad det är. Behöver och vill jag ha en dator kan jag nog få en för 10k.
Saker som jag har är kläder! Har massvis med kläder! Spara vill jag heller inte göra då jag redan har pengar så det räcker i aktier/fonder/baken.
Är det värt att köpa ny mobil? isåfall vilken? Har en relativt ny.. Jag tror inte jag vill ha en iPhone men det känns som att ingen annan mobil är i samma klass som iPhonen, då det säkerligen är den bästa?
Saker som jag funderar på:
Klocka
Ipod (eller någon annan Mp3)
Resa kanske?
Mobil
Vad mer kan man tänkas ha?
Kanske svårt för er att sätta er in...Menmen alltid värt ett försök!
För diskussion:
Kommer Djurgården piska kalmar på söndag?
Hur går det?
20 personer har röstat