Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Windows 7, högtalarna

Postat av planke den 27 Oktober 2009, 20:22
2 kommentarer · 92 träffar
Jag installerade windows 7 igår och jag får inte högtalarna att fungera. För det första funkar bara vissa av uttagen numera, jag har alltså fått byta plats på sladdarna in i datorn.

Jag har 5.1 högtalare och får bara ljud genom 2 av högtalarna och ingen bas. Jag har kollat runt i inställningarna och testat alla olika sorters ljudsystem etc, jag har också suttit och installerat drivrutiner till ljud.

En konstig sak är att allt ljud jag får ut är genom de 2 högtalarna bak i rummet förutom endast 1 av spotify reklamerna då det endast kommer ljud ur en av högtalarna fram.

Jag har googlat massor på allt möjligt och det närmaste mitt problem jag kommit är skrivet här: http://forums.cnet.com/5208-19 411_102-0.html?threadID=327961 men jag är inge vidare på datorer och fattar inte riktigt vad dom menar i svaret han fick.

Någon som vet hur jag fixar det här problemet?

När jag ändå har gjort tråd vill jag fråga om msn också, det nyaste msn fungerade fram till jag startade om datorn. Jag har försökt med bl.a. 7.0, 7.5, 8.0, 8.5 och det nyaste, även att använda "reshack" eller vad det hette som jag hittade guide om här på forumet men jag kan inte logga in på någon form av messenger. Någon som har svar på det?

Tack på förhand!
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..