Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datorn beter sig underligt.

Postat av MENTALITA HQ den 27 Oktober 2009, 18:58
2 kommentarer · 117 träffar
Tjena jag beställde detta paket från komplett.se http://www.komplett.se/k/ki.as px?sku=323200 i Onsdags fick hem det i Fredags, Nu har jag byggt ihop den och installerat XP 32 bit, Datorn fungerar men jag tycker den är allmänt seg och beter sig underligt! Till exempel så får jag meddelandet ganska ofta att "firefox har stött på fel och måste avslutas" Vid uppstart så piper datorn först 2 gånger snabbt sen en högre ton 1 gång. Kan det vara för att det är 4 gig i datorn och bara 32 bit kan visa 3 gig? Eller har man kopplat ihop någor fel i datorn? Eller bara för att jag inte har kört automatiska uppdateringar? Skulle behöva hjälp !

Tack på förhand!

EDIT: ibland så när jag skriver i en adress i adressfältet (jag har google som startsida) Så kommer den tillbaka till google när jag har skrivit i till exempel www.aftonbladet.se sjukt skumt ;S
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..