1
Bättre eller sämre ?
Postat av MrB81 den 27 Oktober 2009, 13:11
3 kommentarer · 223 träffar
Ja va säger man :
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Det här med källhänvisning är Fragbite duktiga på.
Copyright Fragbite är det ifall det någon gång i framtiden skulle vara så att Fragbite skulle va först med en nyhet.
Man borde rusta sidan lite och skaffa fler nyheter.
Sen så borde man göra något åt alla forumtrådar som är 99,9% strunt. Sätt någon spärr eller nått. Fragbite har blivit en mötesplats för folk runt 12 år ålder som skriver om sin 30 cm långa balle och hur mycket dom tar i bänk.
Diskussion :
Det här är bara min mening och jag vill höra vad ni tycker:
Blir Fragbite sämre eller ?
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Det här med källhänvisning är Fragbite duktiga på.
Copyright Fragbite är det ifall det någon gång i framtiden skulle vara så att Fragbite skulle va först med en nyhet.
Man borde rusta sidan lite och skaffa fler nyheter.
Sen så borde man göra något åt alla forumtrådar som är 99,9% strunt. Sätt någon spärr eller nått. Fragbite har blivit en mötesplats för folk runt 12 år ålder som skriver om sin 30 cm långa balle och hur mycket dom tar i bänk.
Diskussion :
Det här är bara min mening och jag vill höra vad ni tycker:
Blir Fragbite sämre eller ?
Vad tycker ni om fragbite ?
25 personer har röstat