Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Rädda mig!

Postat av vallo_wb den 27 Oktober 2009, 00:30
8 kommentarer · 89 träffar
Hej!

Iförrgår kraschade datorn under ett cslir..skärmen slockna i ungefär 2 min och när den slutligen startade igen så stod det att det var något defekt med drivrutinerna till grafikkortet..

Sen gick det inte att starta..precis när windows laddat klart så startade den om sig hela tiden..så jag gick in via VGA-läget och tog bort dem gamla drivisarna och installerade ett par nya, men installationen tog inte, mappen var tom..det verkar inte vara något problem med hårdvaran då allt fungerade kanon i VGA-läget..

Så idag har jag formaterat burken och installerat windows igen..det verkade funka hur bra somhelst så jag tanka hem ett par drivisar igen (ett par andra, .82 versionen på nvidia) och installerade..samma sak igen, jag starta om datorn och den vägra starta och började starta om sig själv ..gick in via felsäkert läge och då var drivisarna installerade.

Men när jag gick in via enhetshanteraren på grafikkortet så stod det att dem var det, och när jag gick in via skrivbordet och egenskaper > AVANCERAT, så stod det vgasave i princip överallt...

Så nu är jag tillbaks på ruta 1 igen..jag har öppnat burken och kollat sladdar etc, och det ser helt okej ut..har skött om datorn bra och hållt den ren så jag fattar inte hur den bara kan cpa sådär från ingenstans..

Finns det någon lösning?

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..