Tappade min Nokia 5310 i golvet, och nu går inte displayen igång.
Undrar bara hur man öppna på den ?
Lixom, så hela knappsatsen lossnar helt, plocka ner den i delar!
Förslag ?
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#3 Okej, men tänkte mest på att du endast hade spelat fyra games med Taric. Man kan ju se en stor skillnad mellan personer som har 400 wins och personer som har köpt xp boost och spelar ranked med typ 100 wins.´
#7 Nej, det är förvisso sant men eftersom att det är såpass många spelare så får man ju dra slutsatsen att vissa är dåliga och att vissa är bra.
Om du har MMR som hör hemma i Bronze, men är i Silver V (för du inte kan åka ner från Silver till Bronze), kommer du få mycket mindre LP per win för systemet vill vara säker på att du hör hemma i ligan du egentligen inte har MMR för.
När din MMR går ner så möter du sämre spelare = Du bör få mer vinster per automatik. Om du inte får det så är du ju där du bör vara, vilket resulterar i att du vinner och torskar väldigt lågt så du inte går ifrån den rating du ska ligga på.
Har spelat 10 games till nu sen denna tråd. Resultat blev 8 vinster och 2 förluster. Trodde detta verkligen skulle dra upp min Elo, men så blev det verkligen inte. Fick 2/3/4 poäng per vinst och förlusterna drog ner mig ca 20 poäng. Är detta ett jävla skämt eller? Ska man behöva vinna oavbrutet 25 games eller?
#17 som han säger.
Eller att du ligger på 90 LP i silver 1, guld 1, ja den högsta divisionen i den ligan. Då går man typ 1-2 plus för att man ska göra sig förtjänad av sin plats.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Skrivet med min Android-mobil
OnT: Antagligen din mmr som är låg ja, men testa och se hur mycket du får efter du har förlorat ett game, då brukar man få hyfsat normal LP gain igen!
Okej, får kolla nästa gång jag åker på däng! Tack #4 :)
20-30 om jag torskar
#7 Nej, det är förvisso sant men eftersom att det är såpass många spelare så får man ju dra slutsatsen att vissa är dåliga och att vissa är bra.
Förlorade 2 matcher och var nere på 65p, sen vann jag 3 i rad och fick 20 lp per vinst. Skumt system men aja, nu är jag guld iaf
Lösning: Bli bättre, vinn mer, få högre mmr. GLHF
Fan ta mig själv, peace out
du är för dålig för din liga. drf
Eller att du ligger på 90 LP i silver 1, guld 1, ja den högsta divisionen i den ligan. Då går man typ 1-2 plus för att man ska göra sig förtjänad av sin plats.