Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hoppa av skolan?

Postat av Epicfail den 24 Oktober 2009, 14:20
48 kommentarer · 108 träffar
Tjabba, ville bara skriva av mig och fråga om jag kommer göra det dummaste valet någonsin på måndag:

Tjabba, jag är en kille på 16 år, precis börjat 1:an på gymnasiet på El-programmet här. Men jag vet inte om jag orkar.
Redan från början sökte jag El som första val för jag trodde att det var det jag skulle hålla på med. Men nu efter 6-7 veckor är jag redan helt slut på linjen och funderar på att hoppa av.

Kan börja med att berätta lite om mig själv: Jag är 16 år, går på Elprogrammet, har en bror, en väldigt snäll mamma och en sträng pappa. Har alltid haft lätt för mig och likaså nu på gymnasiet. Jag är intresserad av motorer och allt som hör till det.
Men även väldigt bra på allting som är teoretiskt.

Jag anser att jag verkligen inte hör hemma på Elprogrammet men jag vet att jag kommer ångra det resten av livet att hoppa av just nu pga att man inte får några jobb och det inte finns mycket att göra.

Det som jag alltid varit intresserad av är Fordonsprogrammet, Banka och rikta plåt, det mesta som är praktiskt, men jag vet inte om det är försent att byta till Fordon nu efter 6-7 veckor. För jag vet verkligen inte om jag orkar vänta ett år och börja om nästa läsår igen.. Så jag ville bara höra om det är en riktigt dum idé att hoppa av Gymnasiet eller om jag skall ge det en chans till och fortsätta även om man är helt sjukt skoltrött.

Ni som hoppat av eller vet någon som gjort det kan ju skriva och förklara hur det var för den personen?
MVH en skoltrött 16:åring.

48 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 48 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..