Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

dwmapi.dll felaktig minnes avbildning

Postat av hnkhenix den 24 Oktober 2009, 11:19
1 kommentarer · 322 träffar
Hejsan.
Igår kväll så gick elen och min dator slocknade. Efter att vi bytt ut proppen gick jag upp och satte mig igen vid dator. När jag startar datorn kommer det upp att Windows inte avslutas på ett korrekt sätt. Jag klickar på "starta datorn normalt" eller vad det heter som jag brukar göra. Sedan funkar allting bra.

Efter en stund är det daxx för käk sticker ner och äter, och när jag kommer upp så visar det sig att steam- har en uppdatering så jag updaterar den. Och efter det så började min dator krångla.

Nu till problemet, När jag försöker öppna de flesta program så kommer det upp

(exempel. MSN)
msnmsgr.exe - Felaktig minnesavbildning
C:\\\\Window s\\\\system32& #92;\\\dwmapi.dll är antingen inte utformat för att köras på Windows eller så innehåller det ett fel. Försök att installera programmet igen med hjälp av det ursprungliga installationsmediet eller kontakta systemadministratören eller programvaruleverantören för support.

Steam funkar att öppna tills jag ska starta cs då står det Couldn't launch hw.dll

Och även fler program krånglar Firefox, HoN. Står samma sak som att dwmapi.dll inte är utformat osv.

Någon som vet vad som ska göras eller är det formation som gälller?

/tack på fär hand
MVH HNK

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..