Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Operation imorrn! =((

Postat av sniegel den 19 Oktober 2009, 18:58
122 kommentarer · 153 träffar
Hej, ni som gå in i mer detalj så gå in i en av min tidigare tråd,

Iaf, har en tumör i ryggmärgen som ska opereras klockan 08:00 imorrn, kommer ta ca 8timmar och är sjukt nervös och vill ha lite tips på hur jag kan lindra min stress, kirurgen vad ju precis härinne och sa att de såg hyffsat bra ut då jag var i bra kondition men kommer definitivt känna av problem med benen som blir bättre med tiden sen.

Han kunde ej ge garantier, tror nog de kommer gå bra och att jag kommer upp på benen efter några veckor men är rädd för allt lidande och shiet som kommer komma nu, blivit erbjuden Theralen, Immovane/stilnoct etc men vill inte ha något medicinskt.

Vad gör ni när ni är riktigt sjukligt nervösa och vad skulle ni göra om ni va mig?

Ett av testerna: Blev typ cuttad av ett rakblad, satt i en lten grej som sattes mot undersidan av armen och sen poff så åkte den in typ någon millimter

7min innan de sluta blöda

http://img188.imageshack.us/im g188/2671/dsc00657vx.jpg
Föregående tråd
Nästa tråd

122 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 122 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..