Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Finns i Stockholm, Ica Dalagatan vid Odenplan & Ica nere vid Vasa Parken,
Cherry Coke, Vanilla Coke, Julmust sen igår!<3, Mountain Dew, Cain Coke, etc.
fattar inte vad som är gott med vanila coke.
Cherry Coke fattar jag o den har ju nästan samma smak som DR.Pepper men vanila coke? Det smakar ju som att du tappat en vanilj glass rakt ner i din cola o du test smakar efter den har smällt/upplösts i glaset.
Om någon affär har så är det ICA. Och du kan även gå in och be dem beställa hem ett flak. Lämna in en lapp med typ 20 påskrivningar att ni är folk som kommer köpa.
Ica beställer ofta dricka från USA etc etc etc .. Så de gör det mer än gärna när folk ber om det.
#56 Så jag njuter inte av tillsatserna utan av faktumet att jag konsumerar dem? Jag tror mig vara en bättre person än andra eftersom att jag äter mat med gift i? Okej. Du är inte så smart va?
Nice :D, fick både cherry och vanilla coke till våran lilla ica affär idag.. kom till affären och de stod där! Kostar dock 12.50kr/st rätt dyrt, men värt de!
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
gief vanilla coke <3
Var nära "Kristianstad" i skåne kan man skaffa det?
hur möe kostar vanila c0ke då??????? ngn ?
och vartxD????????
Cherry Coke, Vanilla Coke, Julmust sen igår!<3, Mountain Dew, Cain Coke, etc.
cherry coke finns också där, men det är inte gott.
Cherry Coke fattar jag o den har ju nästan samma smak som DR.Pepper men vanila coke? Det smakar ju som att du tappat en vanilj glass rakt ner i din cola o du test smakar efter den har smällt/upplösts i glaset.
(fast det smakade som att dricka jenka tuggummi ;s)
yesh
Dom har Cherry också
Ica beställer ofta dricka från USA etc etc etc .. Så de gör det mer än gärna när folk ber om det.
OnT: Finns Vanilla Coke i de allra flesta Ica MAXI butikerna.
Även på Citygross, tänkte vara snäll att länka men sidan fungerar inte.
#49 Har det!
Finns även Mountain Dew och Cherry Coke.
ot: jag har varit i Västerås jag var på flygplatsen vid en flyguppvisning.