Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjej problem :/

Postat av TJENAHEJ den 19 Oktober 2009, 03:08
10 kommentarer · 25 träffar
HejHej!

Har ett litet problem med min "flickvän" som jag skulle uppskatta all seriös hjälp jag kan få. Vi träffades genom vänner för 4månader sen, och jag blev kär vid första ögonkastet! vi träffades iallafall 1 gång i veckan den första månaden, även fast jag tyckte det var lite för lite, men det dög iallfall.

Hade hennes nummer och brukade smsa henne en gång om dagen och fick ofta svaret på kvällen eller inget alls, sen frågade jag henne om hon verkligen var intresserad av mig eller om allt bara var ett spel, då sa hon att hon gillade mig enormt mycket och att hon ville att det skulle vara vi, då blev jag förstås väldigt glad! Problemet är det att hon har ALDRIG frågat om vi ska ses.. jag frågade första månaden, men sen tröttnade jag och ville att hon skulle fråga mig om vi kunde ses, men tiden gick och hon frågade verkligen aldrig :s så jag blev förbannad och sa till henne att jag gillade en annan ( som jag inte gjorde )

Vi hörde inte av varandra på någon vecka men jag saknade henne så pass mycket så jag tog upp kontakten igen, och hon förklarade att hon e verkligen var kär i mig och allt, och jag tänkte perfekt kanske hon blir lite mer seriös nu, men icke sa nicke hon frågar fortfarande inte om vi ska ses.. har nu gått 1 månad sen vi sågs sist, och jag orkar verkligen inte detta, men jag är verkligen kär i henne? :/ ska jag bara fortsätta fråga om hon vill ses? eller vad ska jag göra? ta ett snack med henne? en till sak.. hon har aldrig träffat mig ensam.. hon tar alltid med kompisar, men hon är inte direkt blyg.. förstår mig verkligen inte på henne..

Någon som vet vad problemet kan vara? :S

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..