Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jag tror jag gillar min granne!

Postat av cool_boy_nesko den 16 Oktober 2009, 20:38
82 kommentarer · 781 träffar
Hej fragbite!

Nu är de så här att jag tror jag gillar min granne lite =)

Hon är snygg som fan, underbar kropp :P, m.m Vi går i samma skola, jag brukar inte prata med henne så mycket för att jag är så jävla blyg.

Ibland när jag är utanför mitt hus, brukar hon komma ut och snacka lite,och då brukar jag dra nåt roligt skämt och hon skrattar :) , asså mitt hjärta börjar dunka som fan när hon är i närheten, och så blir jag helt jävla röd i ansiktet :)

Nu på senare tid har hon börjat skriva till mig på bdb, msn och skickar skit mycket sms, och jag börjar gilla henne mer och mer

Så va ska jag göra för att få henne, jag har haft tjej innan men de har aldrig vart en "smart" tjej oftast bara fjortisar och dem inte så svårt o få =) TIPS Tack

EDIT kommer snart, ska fråga henne om hon vill titta på film nån dag.

EDIT 1. Så! Jag ringde henne förut och frågade om hon vill kolla på film imorgon men hon kunde inte göra de imorgon, utan de blir på Söndag kväll för att hon skulle till nån kusin.

Tips på film !!! Tänkte Bruno, vad tycker ni !

EDIT 2. Ikväll smäller de, jag frågade henne på msn vilken film hon ville titta på så sa hon att jag skulle välja någon utav Heath Ledger's filmer, först tänkte jag ta Casanova, men de blev Brokeback Mountain, lite gay men skitsam =) Skriver imorgon hur de gick :)

EDIT 3. Filmen gillade hon :( så vi kollade på hela, sen när vi skulle knulla fick jag inte upp den :( fyfan har aldrig skäms så mycket, hon sa att de inte spela någon roll och att vi kunde göra om de nån annan dag :) Så imorgon ska jag va med henne igen!

EDIT 4. Ska till bruden om ca 20 min :P

EDIT 5. Igår kväll när jag Var hos bruden, så tittade vi på tv först, sen så ropade hennes mamma ner henne, så när dem hade pratat färdigt kom hon upp till mig och sa att jag var tvungen att gå! :( vet inte riktigt vad det handlar om och hon var inte på skolan idag, hon är inte inne på msn och hon svara inte när jag ringer eller skickar sms.

EDIT 6. Bruden ringde mig förut och sa hur de va, hennes mamma tyckte inte att hon skulle umgås med mig, eftersom jag är en "bad guy" men hon har pratat med sin mamma och allt är bra nu :) Vi ska träffas imorgon efter skolan iaf

EDIT 7. Sista editen, jag pratade med brudens mamma och hon har börjat gilla mig! Så nu har vi två de skitbra, ingen bild kommer, och tack för att ni har läst tråden och hjälpt mig :D

Cool_boy_nesko mannen, myten, legenden !

82 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 82 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..