Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

HJALP !!

Postat av empe3 den 9 Januari 2005, 16:10
18 kommentarer · 37 träffar
Min dator har blibit helkonstig. Jag kan inte ladda ner filer fran internet , , tex steam .. det star bara ngt om att internet platsen kanske inte aer tillganglig och att jag ska forsoka igen senare .. jag kan inte heller starta upp steam for da star det ngt om ngn application bla bla ... mitt tangentbord ar heller inte vad det har varit ., kan inte gora understreck , oe ae lr a med en prick over .P jag loggade bara in och ut sen naer jag loggade in var datorn som ny , skrivbordet var i stort sett tomt men alla filer finns naer jag soker pa dem.. msn readerar heller inte naer jag dubbelklivkar pa ikonen .... vad ska jag goraa !?? kan ju inte ladda hem ngt virusprogram. ps. jag spelar tibia om ni vet vad det aer , och daer hackade nagon mitt account ngn dag innan min dator blev konstig.

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..