Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Svininfluensan - vaccin

Postat av YeaaaH den 14 Oktober 2009, 23:06
16 kommentarer · 81 träffar
Tjenare alla oroliga pojkar och flickor!!

Jag tänkte berätta om min upplevelse av vaccinationen av svininfluensan.

Jag vaccinerade mig igår, allt gick snabbt och smidigt.

Jag är högerhänt så dem sköt mig i vänster arm, för att man kan få lokal bedövning. Dem tryck in sprutnålen och trycker på sprutan 1cm ungefär, alltså det är inte mycket vaccin. Det blöder inte efteråt så man får inget bamseplåster :(

Det gjorde inte ont efteråt eller så, men jag började känna lite på kvällen. Sen under natten så gjorde det lite ont i armen, men bara om man trycker på punkten eller om man vrider armen på vissa sätt, inget farligt men lite störande ;p

Men när jag vaknade upp idag så kände jag mig sjuk, och det var inte så nice ;/ Så under hela dagen har jag haft lite ont i huvudet, lite ont i halsen och hängig. Jag var i skolan i dag i alla fall och det gick bra. Men jag hoppas den här skiten går över för jag har inte lust att bli sjuk igen efter att jag varit skapligt sjuk under året.

Så det är vad jag upplevt hitills.

För att skapa diskution om hur många som ska vaccinera sig och inte så svara på pollen :)

tjah!

adamjao!

Har ni vaccinerat er, ska ni göra det eller vill ni inte?

67 personer har röstat

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..