Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Am körkort - ORÄTTVIST!

Postat av Antzter den 14 Oktober 2009, 21:12
19 kommentarer · 431 träffar
Tjena fb

Tänkte jag skulle berätta för er som tänker ta moped körkort om veckor,månader eller nästa år.

Det är ju så att vägverket har bestämt att kursen ska bli mer intensivare och svårare.

Jo det ska jag berätta för er, som sagt har det hänt massor av olyckor speciellt med mopeder och jag tycker det är bra att dem har gjort det lite mer svårare.

Tänker rabbla upp för er som tog moped kursen för några års sedan eller ni som tog det innan 1 oktober som visar vilken tur ni hade som inte fyllde år efter 1 oktober eller ni som tänker ta det.

Jo det dem har gjort är förlängt kursen med 2 dagar istället för 1, provet dubbelt så mycket frågor, prov på kursen men inget slutgiltighets prov, längre upp körning ( som då är väldigt positivt:] ) men den dummaste saken dem har gjort är då att de har höjt priset till 3000 :- (JÄVLIGT ROLIGT ELLER HUR) på köpet får man en kurs utan slutgiltighets prov (Y).

Det får man då boka på vägverket (MENINGSLÖST?) varför inte bara göra slutgiltighets provet på kursen också, men jo då ska man boka :S?

Jag är 15 och fick reda på detta slutgiltighets saken idag fy fan vad arg jag blev.

Jag som fick veta på detta så sent kan inte ta detta jävla slutgiltighets provet för allt är ju bokat :E (ROLIGT?).

Så jag får ju vänta tills nästa år men ändå är det inte så värst jobbigt för mig

. Vintern är på väg och man börjar dra tillbaka sig.

Detta är mer för att varna er som inte visste detta, så va ute i god tid med att boka hos vägverket så ni får am körkortet snabbare :).

Hela meningen med detta var att varna er :P men hade mest tråkigt och vart lite arg på vägverket.

Ciao hare bra hoppas ni fick nytta av detta!

Om ni har någon moppe som är favorit och vill vara med i pollen så skriv det i tråden! Är inte så värst duktig på alla namn men skriv ni om ni vill ha er favorit moppe med!

Skriv gärna er favorit moped och modell :]

Skooter eller Cross?

55 personer har röstat

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 19 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..