Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Lurad@Gamestop

Postat av UlfBengtsson den 14 Oktober 2009, 15:14
32 kommentarer · 101 träffar
Det var för 1-2 veckor sedan jag köpte mitt Xbox 360Arcade (ni vet snubben som sa att man skulle skulle vända 360grader framför sitt Xbox och gå därifrån, det var iallafall inte jag)

Iallafall (OT), så när jag kom dit så frågade jag vilka paket dom hade. Han nämnde två stycken, så när jag ställde motfrågan; - Har ni inte det paketet som kostar 2299:- där man får Mirrors Edge samt ett valfri spel?

Då svarar han: - Nej, det har vi tyvärr inte.
Så jag köpte istället ett vanligt Xbox360Arcade+FIFA10+Garanti. Det hela slutade vid summan 3238:- (skitsamma tänkte jag)

Nu flera dagar senare, så kände jag mig fortfarande lurad på köpet jag gjorde. Tråkigt att betala en summa på 3tusen utan att få något litet extra... Så jag tog tillfället i akt att ringa upp Gamestop i MALMÖ, istället för dom i Halmstad (där jag gjorde köpet). Då svarar en kille & säger: - Jo, vi har fortfarande kampanjen öppen. Då berättade jag OM mitt köp. Då sa han:- Gå till närmsta Gamestop-butik med kvitto och allt & berätta för dom hur det ligger till så ska du allt få välja mellan någon av de fyra spelen.

Nu till de stora frågorna;
1) Borde jag åka och skälla ut idioten som påstod att kampanjen inte fanns även fast den gjorde!?
2) Tror ni att jag kommer få ett nytt spel!?
3) Ska jag skicka Rebar på honom?
4) Överreagerar jag, det är ju trots allt bara ett spel?

Mvh, Welife
Föregående tråd
Nästa tråd

32 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 32 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..