Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Spotify

Postat av Electrix>_< den 11 Oktober 2009, 21:09
5 kommentarer · 135 träffar
Tjena Fragbite

Såg nyss att folk satt och skrev på msn att dom laddade ner låtar från Spotify till sin dator, och började därefter argumentera med en brud, att det var olagligt.

Hon påstår att ingen har sagt att det är olagligt. Medans jag försöker förklara för henne att det är olagligt imed att Spotify köper rättigheten att lägga ut en låt, för att streamas, inte för att kunna laddas ner.

Hon säger då till mig att det kommer ta tid, därför Spotify vet inte om detta, och att dom måste gå igenom domstol och allt för att få det olagligt.
Efter det slutade jag skriva till henne. Orkar inte med sådant folk.

Jag tycker själv att det är dumt. Spotify ger oss ett gratis program, där vi kan streama vår favoritmusik gratis.

Och då hittar någon en väg till att ladda ner låtarna, Gratis dessutom.

Frågor :

Tycker DU det är okej att folk använder sig av denna "buggen" eller vad man ska kalla den ?
Vad tror du Spotify kommer göra när dom får reda på att detta händer?

Första frågan har jag redan svarat på. På andra frågan tror jag faktiskt att dom kommer ta bort alla gratis accounts.
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..