Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjej problem

Postat av Thille den 9 Oktober 2009, 01:20
22 kommentarer · 228 träffar
Tjena, det är så här att jag har ett ex som jag var tillsammans med i ungefär 7 månader.

Och i början av vårat förhållande hade hon en kompis som var väldigt intresserad av mig och flörtade väldigt mycket. Detta gjorde givetvis min tjej och henns kompis ovänner och de slutade umgås.

MEN jag träffade min tjejs kompis lite i smyg, och hon fick mig så pass upphetsad så jag var otrogen.

Inte bara en kyss, utan vi hade sex.

Detta var ungefär när jag och mitt ex varit tillsammans i 3 månader. Jag mådde så klart dåligt över detta och kunde verkligen inte se min dåvarande flickvän in i ögonen och berätta detta.

När det tog slut så blev vi istället bra kompisar, men hon vet fortfarande inte att jag var otrogen. Problemet är nu att hennes kompis, tror att jag har berättat för mitt ex att jag var otrogen..men det har jag ju inte.

Och nu imorgon ska dem träffas och prata ut om deras bråk och varför det blev som det blev. Jag är rätt säker på att det kommer komma på tal om den här kvällen då jag var otrogen, och eftersom hon tror att jag har berättat det så ser hon inga problem i at ta upp det.

Nu är det som så att jag och mitt ex är lite halvt på G igen, och detta kommer ju förstöra allt...min fråga är...hur fan ska jag kunna förklara detta för henne?! SNÄLLA GE MIG TIPS!
Föregående tråd
Nästa tråd

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 22 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..