Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Barndoms minne

Postat av rawwaa den 8 Oktober 2009, 17:06
11 kommentarer · 2 402 träffar
tja alla fbare idag fick jag en ganska rolig uppgift i skolan , det handlade om att man skulle skriva en uppsats om ett av sina första barndoms minne man kom å tänka på (3-5 år) och nu tänkte jag dela med mig av mitt minne och be er och skriva era första minnen kan var roliga, pinsamma eller läskiga minnen .

själv finner jag mitt minne som rett roligt och hoppas på att få ett o annat skratt från er också

(jag var 4 - 5 år när detta inträffade)

Aja jag kommer ihåg att jag vaknade upp cirka 2 på morgonen/natten och skön som jag är så blev jag sugen på obóy efter som att jag var rett så liten så var jag ju inte lång eller så jag minns att jag försöker vara tyst och ta det lungt så mamma inte vaknar , så jag började med att dra fram en stol mot diskbänken och jag som är värsta tarzan när jag var liten så klättrade jag upp på diskbänken och när jag står där uppe vet jag precis villket skåp obóyen står i .så jag börjar krypa mig dit och när jag öppnar det så ser jag att jag inte är tillräckligt lång så jag tänker mig att jag ska försöka hoppa och putta ut den så den ramlar i min famn men när jag hoppar och puttar till den så ramlar locket av och obóyen flödar ut i hela köket och jag tänkte SHIIT VAD SKA JAG GÖRA NU? men eftersom jag är så ball så börjar jag hälla ut mera och sen tänkte jag att jag skulle städa det senare när jag druckigt upp min obóy så tänker jag ehh vafan skit it ..... jag börjar sopa obóy under mattan , bakom gardinerna, under duken på köksbordet , i kylskåpet , typ alla hörn på köks golvet och i fönsterkarmarna "ÖVERALLT" men jag var ju rätt trött då efter att det hade ju säkert gått en timme elr så så jag lägger mig ner och sover bland all härlig obóy , sen vaknar jag upp av att mamma skriker "MEN VAD HAR DU GJORT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" så otur som mamma har så hade dammsugarn gått sönder typ 3-4 dagar tidigare och hon vet inte vad hon ska göra som klockan halv sju på morgonen ringer hon min mormor och åker och hämtade en damsuger hos henne . efter det började dom gömma obóyen (undra varför^^) menmen det var nog det

Hoppas mitt minne gav lite glädje åt er alla och jag hoppas på att få lite glädje tillbakaa "bjuder på stavfel
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..