Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

vad fan ska jag göra?

Postat av churzz den 6 Oktober 2009, 23:28
17 kommentarer · 217 träffar
Tja fragbite! Det är nämligen så att i början av oktober förra året började jag prata lite smått med en tjej. Det rullade väl på ganska bra och började snacka mycket på msn och i telefon. och jag var verkligen stört kär bara av att ha sett henne och hört

hennes röst,skitsamma för att göra det kortfattat så träffade jag henne därpå några gånger och vi blev ihop. Och hon var nog den första tjejen jag någonsin blivit riktigt kär i. Iallafall så fortsatte de jätte bra allt kändes skit skönt var lycklig, glad hela tiden,

sen kom det som en kniv i ryggen. En sen kväll i mars gjorde hon slut på telefon gråtade helt oväntat, först förstog jag inte vad som hade hänt men tillslut insåg jag att det verkligen var över.dom första veckorna/månaden så mådde jag skit hela tiden

var ledsen hela tiden tyckte allt bara va skit orkade verkligen ingenting. Aja de fortsatte och jag försökte bara glömma henne och nu i slutet av sommaren började allt kännas som normalt igen, mina känslor för henne var fortfarande kvar men jag

hade ändå kommit vidare. Iallafall så fyllde år i slutet av september och helt plötsligt på min födelsedag så får jag ett sms från henne där det står något i stil med: Hej grattis på födelsedagen! hur mår du nu för tiden?

:O?

28 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..