1
Heroes Of Newerth(HoN), hjälp
Postat av hibbee den 6 Oktober 2009, 18:27
27 kommentarer · 249 träffar
Hallå, idag när jag skulle in och spela HoN "Heroes of Newerth" så kunde jag inte komma in, det står "logging in, please wait" , och det gör så bra länge och det händer ingenting!
Så jag tänkte att det kanske var en bugg eller något liknande så jag tog bort allt, och installerade om allt och då när jag loggar in så kommer jag in som vanligt, men sen laddar den ju ner nyaste patchen och efter den så kunde jag inte komma in igen, utan det blev samma problem som innan, men nu äre så att senaste patchen kom ju för flera dagar sen och jag har ju spelat varje dag sen dess, så det kan ju inte direkt vara något med det!
Uppskattar hjälp, /mvh hibbe
För göra en diskussion av tråden, Vilken hero tycker du är bäst på HoN ..
Så jag tänkte att det kanske var en bugg eller något liknande så jag tog bort allt, och installerade om allt och då när jag loggar in så kommer jag in som vanligt, men sen laddar den ju ner nyaste patchen och efter den så kunde jag inte komma in igen, utan det blev samma problem som innan, men nu äre så att senaste patchen kom ju för flera dagar sen och jag har ju spelat varje dag sen dess, så det kan ju inte direkt vara något med det!
Uppskattar hjälp, /mvh hibbe
För göra en diskussion av tråden, Vilken hero tycker du är bäst på HoN ..
HoN?
68 personer har röstat