Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

I taket lyser stjärnorna-frågor

Postat av kingekonge den 5 Oktober 2009, 21:00
16 kommentarer · 1 401 träffar
tja har kommit lite efter på svenskan där vi ska svara på några frågor angående ''I taket lyser stjärnorna'' vi har läst boken och har nyss sett filmen och har fått ett par frågor, som jag tänkte att någon kanske visste svaren på? :S

1. Scenerna i filmen förekommer inte alltid i samma ordning som i boken. Ge exempel på scener som flyttats i förhållande till hur de förekommer i boken. Av vilken anledning kan man tänka sig att fimmakarna har valt att justera placeringen av scenerna?

: där har jag svarat , att scenen med festen är i början av filmen och typ i slutet av boken.

2. Alla kan inte vara med i en film. Nämn några viktiga personer i boken, som inte är med i filmen. Finns det någon som du tycker är så viktig för handlingen att man borde försökt få med den personen också?

: där har jag svarat att morfarn inte är med, kommer inte på nån fler.

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..