1
Angående facebook
Postat av kiMzki den 4 Oktober 2009, 09:16
21 kommentarer · 163 träffar
Tjao, det är så att jag är förbannad på den äckliga hemsidan facebook.... utan någon anledning så har dom avaktiverat mitt konto..... Det finns ingen anledning till att avaktivera det heller... Satt där och kolla runt.. men helt plötsligt så kom det upp,
Kontot är avaktiverat
Ditt konto har blivit avaktiverat. Om du har frågor kan du besöka vår sida med Vanliga frågor här.
Det känns jävligt onödigt av dom att göra något sånt... dom har inte precis skrivit någon anledning heller... aja jävla skit sida facebook är.. var medlem där för folk ville, men men...
Har något liknande hänt?, och nej jag har inte avaktiverat det själv... annars hade jag aldrig gjort denna tråd...
Disk, facebook good or bad?...
Kontot är avaktiverat
Ditt konto har blivit avaktiverat. Om du har frågor kan du besöka vår sida med Vanliga frågor här.
Det känns jävligt onödigt av dom att göra något sånt... dom har inte precis skrivit någon anledning heller... aja jävla skit sida facebook är.. var medlem där för folk ville, men men...
Har något liknande hänt?, och nej jag har inte avaktiverat det själv... annars hade jag aldrig gjort denna tråd...
Disk, facebook good or bad?...