Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

träffade en tjej på bussen

Postat av hustlerburk den 3 Oktober 2009, 13:54
24 kommentarer · 27 träffar
I måndags träffade jag en tjej på bussen och har inte kunnat sluta tänkta på henne för en sekund sedan dess, sjukt jobbigt..

Direkt när jag kom hem så addade jag henne på facebook och gav henne en elefant på farmville. Men hon accepterade inte för hon bodde hos en kompis under veckan för dom var på samma prao..

Men det visste inte jag så jag trodde hon dissat mig och det kändes som om någon slagit ner mig i marken med en slägga. Mådde riktigt dåligt dagarna efter.

Men igår kom hon hem och accepterade mig på facebook och jag kände en extrem lättnad.

Men sen kändes det jobbigt igen för jag hade ingen aning om vad jag skulle säga till henne. Jag skrev hej och väntade nervöst på ett svar och hon svarade glatt hej :D

Jag blev glad och frågade hur hon haft det på sin prao men denna gången tog det längre tid för henne att svara och jag fick panik. Jag väntade och väntade med blicken spännd på skärmen och till sist svarade hon (det tog bara 2 minuter för henne att svara men det kändes som 20..) och berättade att hon haft det jättebra men att hon hade fått åka hem sista dagen för att hon svimmat.

Sen pratade vi lite om det men jag ville inte säga något fel så jag avslutade samtalet genom att säga att hon skulle känna sig bättre om hon plockade lite blåbär på farmville, på skämt och det tyckte hon var lite kul.

Pratade lite med henne idag också:

12:05Jag
hur mås det idag då? :P

12:06Hon
fortfarande ont i huvudet annars bra :) själv? :D

12:08Jag
jodå det funkar, lite sliten

12:08Hon
jaså?

12:11Jag
träningsvärk osv bara :P

12:13Hon
vad tränar du för ngt? :P

12:14Jag
styrketräning..men börjar bli dags för en vilo vecka nu känner jag xD

12:15Hon
haha okej ;D

sen kom jag inte på något att säga :P

---------------------------- ------------------------------ -------------------

Ja så nu skulle jag vilja ha lite tips..Hon är 3 år yngre vad ska man prata om??

Ska försöka ställa mer frågor om henne så att hon kan prata om sig själv, det är väl bra? men vad ska jag fråga osv? :P

Jag är 18 hon 15, för stor åldersskillnad??
Föregående tråd
Nästa tråd

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..