Tjej problem, Fragbite avgör
Hej.
För det första vill jag bara säga att jag mår piss just nu som alla andra som har problem gör...
Det är så här att jag har träffat en tjej ett par månader, och hon har nu rest till England(London) i två månader(1 månad har gått). Innan idag så snackade vi för drygt en vecka sen om en kille som hade raggat på henne. Vet inte varför men hon gav han hennes nummer men dissa han(vad hon har sagt till mig) men varje gång vi snackar med varandra så kommer denna jävla idiot upp på ett eller annat sätt.
Idag sa jag att jag skulle fira en kompis på hans födelsedag, så jag gick och åt lite mat och duschade när jag kommer tillbaka så har hon skrivit att hon inte orkar ha tråkiga helger och ska träffa honom...
Jag är inte helt jävla dum i huvudet, men problemet är just nu att vi bokade biljetter att vi skulle träffa varandra nu(så jag har lagt ut pengar för att få träffa henne) och så kommer detta jävla skit ett par dagar innan jag ska åka... Jag är en jävligt känslig kille när det kommer till sånt här för att jag kände att jag kunde lita på henne...
Ska jag ta det på det negativa och tro på det hon säger eller ska jag hoppas på att hon skojar med mig.(Igår sa hon bla att hon var överlycklig att jag skulle komma och hälsa på henne och att hon inte kan sova för hon saknar mig och shit... Normalt BS?)
Jag börjar seriöst överväga att bara vara en vanlig turist under tiden och inte vilja träffa henne...
Så det ni kan diskutera är; Ska jag försöka få det att hålla eller ska jag bara lämna det?(Jag vill inte se henne just nu efter det hon har sagt nu)
Fimpa henne, var inte nån jävla toffel
Hoppas att det löser sig!
Jävligt skön stad imo :p